Наше Місто Івано-Франківськ - Форум
Привіт, Гість
( Вхід | Реєстрація )
 
Форум Блоги Анонси Статті Погода Пошук Галерея Карта Довідка Транспорт
Профайл

Artorio


Мешканець
Фотографія
Опції
Опції
Про себе
Artorio не вказав(ла) нічого про себе.
Особиста інформація
Artorio
Прибулець
Вік не вказано
Стать не вказано
Місце проживання не вказано
День народження не вказано
Захоплення
Інформація відсутня
Статистика
Подякували 0 раз
Реєстрація: 18.2.2014
Перегляд профайлу: 1227*
Останнє відвідування: 20.2.2014, 1:19
Часовий пояс: 29.3.2024, 14:43
1 повідомлень (0 повідомлень в день)
Контактна інформація
AIM Інформація відсутня
Yahoo Інформація відсутня
ICQ Інформація відсутня
MSN Інформація відсутня
* Перегляди профайлу оновлюються щогодини
Записи на стінці
Друзі
Теми
Повідомлення
Блог
Teams
19 Feb 2014
Приєднане зображення

Всім привіт!

Мене звати Артем Люксембург! Я дизайнер відео ігор в малій незалежній студії Excalibur Games, і я хочу презентувати вам наш дебютний проект гру Kiddy VS Universum.
Багато розпинатися не буду, просто скажу що в цій грі ви будете грати за супер сильного малюка якій завдяки силі телекінезу перемелює на брухт цілі флоти злих інопланетних загарбників.
Ось англомовній сюжетний трейлер, він напевно краще розповість про те, що відбувається у нашій грі.



Суть гри, дуже проста. Ви допомагаєте малюку захистити 6 земних міст від злісних нелюдів, ціль яких стерти все вщент! На малюнку нижче представленні основні вороги, та схема геймпелю!
Приєднане зображення

На цьому малюнку ви побачите гордість армади загарбників, страшних і майже непереможних босів. З якими, головному герою треба буде схлеснутися у фінальному бою за кожне місто Землі.

Приєднане зображення